Jun 22, 2005

baba


Image036.jpg
Originally uploaded by
Silhoutte.
Baba,
Pagpasensyahan mo na ang kapalpakan ko minsan.. most of the time..
Tendency ko magwala..
Impatience ko..
Immaturities ko..
Sa gabos na pangiinsulto ko, miski di ko tuyo.
Sa gabos na kasusupgan na naidulot ko saimo.
Kala lugod ninda under taka, eh sa totoo pagika nagtaram mayo naman akong masabi.
Mas stubborn ka pa sa damulag paghabo mag-araro!
Nabasa nindo? Dai ko ni UNDER. Padangat lang talaga ako. Ako man si abuso!
Ako ang mayong magibo pagnagtaram na iniyo!

Baba,
Salamat..
Sa pagigi mong mabooton..
Sa pagigi mong mapasensyahon..
Sa pagigi mong maray sako saka sa gabos na importante sako..
Sa pagpadangat na mayong kapantay miski kiisay..
Kung may ex akong nagbabasa kani, nabasa mo?!?! MAYO KA DIGDING SINABI!!!


Baba,
Mayo man..
Gusto kong maaraman mo..
ika ang buhay ko.